Bij de Bron was het tot aan het eten prima Met verschillende sauna's, dompel- bubbel- en zwembad, twee keer opgieten in de sauna. Bij het eten (keuze: sate, snert, brood, kroket met friet e.d.) hoorden we echter het 'gesprek' van de opgieter met, of eigenlijk meer 'naar' de jonge serveerster. Ze had geen behoefte aan de sauna zei ze, maar hij mansplainde rustig door over hoe iets moest wennen en hoe het allemaal werkte. Ik heb mijn eetlust er niet door laten bederven en ook de serveerster liet zich niet imponeren. De bediening was ondanks de drukte dan ook prima en (wel) respectvol.
Zo jammer dat mannen soms menen te weten wat goed is voor anderen. Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van (jongere) vrouwen. Leren luisteren bijvoorbeeld. Naar grenzen.
Hier kwam ik voor corona wekelijks, dus zo,n vijftig keer in het jaar en dat meer dan tien jaar lang. De nieuwe eigenaren daar heb ik geen goed woord voor over. Voor de corona voor ruim twee honderd euro badenkaarten gekocht. Heel kort komt het hier op neer. Sauna was lange tijd gesloten geweest ivm corona, ( hoe kan je dan je saunakaart gebruiken?) Na de corona moest ik mijn saunakaarten ( ongeveer 20 keer) in twee weken opmaken anders verviel deze. Terwijl eerst werd gezegd dat de kaarten ( beleid) van de oude eigenaar zouden worden over genomen door de nieuwe eigenaars. Een leugen dus. Nadien nog diverse keren gemaild voor een oplossing, maar niet reageren, over fatsoen gesproken zo ga je niet met mensen om . Uiteraard nooit meer geweest, zo laat ik mij door niemand behandelen. Jammer ik ben de dupe ( Ruim €200,00 weg) maar de nieuwe eigenaren nog meer. Vaste klant weg en met mij nog meer vaste klanten. Reken maar uit hoeveel geld dit op jaar basis is voor 1 klant entree en eten,drinken . Dat ik zo laat een review schrijf heeft te maken dat ik dit heel vervelend vind om op te schrijven.
Ik mocht helaas geen foto’s maken binnen. Ondanks meer dan een half uur in de rij om in te checken was het een mooie dag met mijn vriend. Leuk dat we telkens door dezelfde man bediend werden. Dus ….. ja ik wil mijn Trippel zonder slagroom 🤣
Hele fijne sauna. Kleinschalig, gemoedelijk zeer ontspannend. Juist de kleinschaligheid spreekt me aan. Ik kom hier al jaren en ben tevreden. Vriendelijke personeel en lekker eten! Een aanrader als je een rustige sauna fijn vindt.
Tot aan het moment dat ik mijn eten had besteld ging alles goed. Kleinschalig, mooi, rustig, prima opgieting, netjes. Ik was in eerste instantie aan een tafeltje buiten gaan zitten om te lunchen maar ivm het weer naar binnen gegaan. Had me net lekker geïnstalleerd toen de salade werd gebracht. Ik gaf aan, sorry ik ben toch maar binnen gaan zitten. Kreeg als antwoord: "de salade moet aan een tafeltje worden gegeten". Het mocht niet eens iets verder binnen waar koffie tafeltjes stonden en ik eerder wel gewoon mijn koffie met gebak had mogen nuttigen.
Nee, het moest zo nodig kennelijk in de donkere eetzaal. Kreeg een prachtige salade voorgeschoteld, dat wel. Smaakte prima, maar kreeg weinig door mijn keel. Heb vriendelijk aangegeven dat ik merk dat ik het vervelend vond hoe het gebracht werd. (wat is er bijvoorbeeld mis met: sorry, in verband met de hygiëne kunnen de maaltijden alleen aan tafel worden gegeten maar goed dat heb ik niet gezegd) Het antwoord wat ik kreeg was "nou, mijn excuses dan" op een duidelijk verontwaardigde toon.
Heb nog c.a. 10 minuten met een knoop in m'n maag tegen het eten op zitten hikken, want op een vraag of ik t mee kon nemen verwachtte ik geen vriendelijke repliek. Toen ik eenmaal besloot om me er toch maar doorheen te werken kwam de sauna meester bij me. Als u oortjes in heeft dan betekent dat ook dat u uw telefoon bij u heeft.... what the ***? Ik heb vervolgens aangegeven dat dit noise cancelling oordopjes zijn en dat mijn telefoon in mijn kluisje ligt omdat ik weet dat die niet toegestaan zijn in de sauna. Dit werd door de saunameester nog even duidelijk doorgegeven aan iemand in de keuken. Toen was ik er klaar mee. Gaan we me hier serieus voor op de vingers tikken? Ik heb vervolgens toch maar gevraagd om iets waarin ik mijn eten mee kon nemen. Ik heb me omgekleed en ben naar huis gegaan. Men mag van geluk spreken dat ik überhaupt betaald heb. Had ik niet moeten doen, ja voor het eten misschien.
Ik weet hoe het is om een negatieve review te krijgen om iets stoms, iets triviaals, zo het lijkt. Dit is ook geen poging om nare review schrijvers "terug te pakken" in een boze bui.
Nee, ik ben boos, en ik kan een aantal dingen doen, ermee rond blijven lopen en tegen mensen in mijn omgeving gaan lopen klagen of een review schrijven. Aangeven dat je iets als niet prettig ervaart wordt kennelijk niet goed ontvangen.
Had degene die de bestelling opnam en op verontwaardigde toon haar "excuses" aanbood dan niet met die saunameester kunnen overleggen, had die meneer dan niet even naar mijn tafel toe kunnen komen om het te bespreken?
Dat had ik kunnen eisen, ik had een scene kunnen schoppen, ik had weg kunnen gaan zonder te betalen, allemaal niet gedaan. Vind van deze post wat je wil. Kennelijk mag de hele wereld te pas en te onpas zijn gal spuwen om niets. Een serieuze klacht ergens over zal mogelijk als "overdreven" of wat dan ook worden bestempeld. Doe wat je niet laten kunt. Maar bij deze. Sauna de Bron mag blij zijn dat ik betaald heb, ik kom niet meer terug.
Fettie Mollema
in de afgelopen weekBij de Bron was het tot aan het eten prima Met verschillende sauna's, dompel- bubbel- en zwembad, twee keer opgieten in de sauna. Bij het eten (keuze: sate, snert, brood, kroket met friet e.d.) hoorden we echter het 'gesprek' van de opgieter met, of eigenlijk meer 'naar' de jonge serveerster. Ze had geen behoefte aan de sauna zei ze, maar hij mansplainde rustig door over hoe iets moest wennen en hoe het allemaal werkte. Ik heb mijn eetlust er niet door laten bederven en ook de serveerster liet zich niet imponeren. De bediening was ondanks de drukte dan ook prima en (wel) respectvol. Zo jammer dat mannen soms menen te weten wat goed is voor anderen. Ze kunnen wat dat betreft nog veel leren van (jongere) vrouwen. Leren luisteren bijvoorbeeld. Naar grenzen.
Arnold
3 maanden geledenHier kwam ik voor corona wekelijks, dus zo,n vijftig keer in het jaar en dat meer dan tien jaar lang. De nieuwe eigenaren daar heb ik geen goed woord voor over. Voor de corona voor ruim twee honderd euro badenkaarten gekocht. Heel kort komt het hier op neer. Sauna was lange tijd gesloten geweest ivm corona, ( hoe kan je dan je saunakaart gebruiken?) Na de corona moest ik mijn saunakaarten ( ongeveer 20 keer) in twee weken opmaken anders verviel deze. Terwijl eerst werd gezegd dat de kaarten ( beleid) van de oude eigenaar zouden worden over genomen door de nieuwe eigenaars. Een leugen dus. Nadien nog diverse keren gemaild voor een oplossing, maar niet reageren, over fatsoen gesproken zo ga je niet met mensen om . Uiteraard nooit meer geweest, zo laat ik mij door niemand behandelen. Jammer ik ben de dupe ( Ruim €200,00 weg) maar de nieuwe eigenaren nog meer. Vaste klant weg en met mij nog meer vaste klanten. Reken maar uit hoeveel geld dit op jaar basis is voor 1 klant entree en eten,drinken . Dat ik zo laat een review schrijf heeft te maken dat ik dit heel vervelend vind om op te schrijven.
René Dijker
2 maanden geledenIk mocht helaas geen foto’s maken binnen. Ondanks meer dan een half uur in de rij om in te checken was het een mooie dag met mijn vriend. Leuk dat we telkens door dezelfde man bediend werden. Dus ….. ja ik wil mijn Trippel zonder slagroom 🤣
Tatiana Ockeloen
2 maanden geledenHele fijne sauna. Kleinschalig, gemoedelijk zeer ontspannend. Juist de kleinschaligheid spreekt me aan. Ik kom hier al jaren en ben tevreden. Vriendelijke personeel en lekker eten! Een aanrader als je een rustige sauna fijn vindt.
D
5 maanden geledenTot aan het moment dat ik mijn eten had besteld ging alles goed. Kleinschalig, mooi, rustig, prima opgieting, netjes. Ik was in eerste instantie aan een tafeltje buiten gaan zitten om te lunchen maar ivm het weer naar binnen gegaan. Had me net lekker geïnstalleerd toen de salade werd gebracht. Ik gaf aan, sorry ik ben toch maar binnen gaan zitten. Kreeg als antwoord: "de salade moet aan een tafeltje worden gegeten". Het mocht niet eens iets verder binnen waar koffie tafeltjes stonden en ik eerder wel gewoon mijn koffie met gebak had mogen nuttigen. Nee, het moest zo nodig kennelijk in de donkere eetzaal. Kreeg een prachtige salade voorgeschoteld, dat wel. Smaakte prima, maar kreeg weinig door mijn keel. Heb vriendelijk aangegeven dat ik merk dat ik het vervelend vond hoe het gebracht werd. (wat is er bijvoorbeeld mis met: sorry, in verband met de hygiëne kunnen de maaltijden alleen aan tafel worden gegeten maar goed dat heb ik niet gezegd) Het antwoord wat ik kreeg was "nou, mijn excuses dan" op een duidelijk verontwaardigde toon. Heb nog c.a. 10 minuten met een knoop in m'n maag tegen het eten op zitten hikken, want op een vraag of ik t mee kon nemen verwachtte ik geen vriendelijke repliek. Toen ik eenmaal besloot om me er toch maar doorheen te werken kwam de sauna meester bij me. Als u oortjes in heeft dan betekent dat ook dat u uw telefoon bij u heeft.... what the ***? Ik heb vervolgens aangegeven dat dit noise cancelling oordopjes zijn en dat mijn telefoon in mijn kluisje ligt omdat ik weet dat die niet toegestaan zijn in de sauna. Dit werd door de saunameester nog even duidelijk doorgegeven aan iemand in de keuken. Toen was ik er klaar mee. Gaan we me hier serieus voor op de vingers tikken? Ik heb vervolgens toch maar gevraagd om iets waarin ik mijn eten mee kon nemen. Ik heb me omgekleed en ben naar huis gegaan. Men mag van geluk spreken dat ik überhaupt betaald heb. Had ik niet moeten doen, ja voor het eten misschien. Ik weet hoe het is om een negatieve review te krijgen om iets stoms, iets triviaals, zo het lijkt. Dit is ook geen poging om nare review schrijvers "terug te pakken" in een boze bui. Nee, ik ben boos, en ik kan een aantal dingen doen, ermee rond blijven lopen en tegen mensen in mijn omgeving gaan lopen klagen of een review schrijven. Aangeven dat je iets als niet prettig ervaart wordt kennelijk niet goed ontvangen. Had degene die de bestelling opnam en op verontwaardigde toon haar "excuses" aanbood dan niet met die saunameester kunnen overleggen, had die meneer dan niet even naar mijn tafel toe kunnen komen om het te bespreken? Dat had ik kunnen eisen, ik had een scene kunnen schoppen, ik had weg kunnen gaan zonder te betalen, allemaal niet gedaan. Vind van deze post wat je wil. Kennelijk mag de hele wereld te pas en te onpas zijn gal spuwen om niets. Een serieuze klacht ergens over zal mogelijk als "overdreven" of wat dan ook worden bestempeld. Doe wat je niet laten kunt. Maar bij deze. Sauna de Bron mag blij zijn dat ik betaald heb, ik kom niet meer terug.