Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,1
1.150 reviews
  • Riana Aarts
    Riana Aarts
    3 weken geleden

    Wij hadden een geschakeld huisje voor max 10 personen. Het huisje is toe aan een update en is het geld helaas niet waard. Er waren veel vliegen aanwezig en ook werden we elke nacht lek geprikt door de muggen. Ook de buren die wij spraken hadden hier last van. Aan het bestaan van vliegen en muggen kan het park niks doen, maar ze mogen wel wat doen aan het voorkomen van. Het park lijkt gedeeltelijk te zijn vernieuwd, maar de combinatie van oud en nieuw vind ik vreemd uitzien. De app om de deur van het huisje te openen/sluiten werkt bij de een maar de ander niet. We hebben andere mensen ook zien stoeien met het op slot krijgen van de deur. Wij kiezen de volgende keer liever voor een ander vakantiepark.

  • Floor
    Floor
    een maand geleden

    Zeer slechte ervaring. Safaritent doet de kachel het niet. Gebeld met het noodnummer hij moet maar liefst 5 kachels uitproberen. Die doen het ook allemaal niet. Kortom allemaal koude tenten. De douche die bij de tent zat was ook ijskoud en we moesten maar bij het sanitair gebouw douche. Hiermee zijn wij natuurlijk niet akkoord gegaan je betaalt veel voor de tent. Om 2 uur in de nacht zijn we overgeplaatst naar een huisje. Dit was wel maar voor 1 nacht en moesten we om 10 uur uit zijn. Verder werd ons vertelt dat we het netjes moesten houden omdat het verhuurd was en ze niet meer gingen schoonmaken. Dat kan echt niet natuurlijk. Onze baby van 10 maanden heeft gelukkig niks mee gekregen van de verhuizing midden in de nacht maar dit kan natuurlijk gevaarlijk zijn zo’n kou voor zo’n kleintje. De volgende dag moesten we maar naar de receptie om het te regelen. Zo gedaan zat daar iemand die eigenlijk niks voor ons kon doen en er was niemand die iets mocht beslissen en moesten maar een mail sturen naar de ‘vakantie coach’ ze moeten zich samen nog geen excuses gekregen en al helemaal geen compensatie in welke vorm dan ook. Mails die ze sturen zijn inhoudelijk ook niet goed en ze zijn niet bereid om iets op te lossen. Zeer bittere nasmaak.

  • Martin Weijmans
    Martin Weijmans
    een maand geleden

    We hadden een dubbel chalet voor 16 personen. Beide vaatwassers waren kapot, een is uiteindelijk weer werkend gekregen. 1 Badkamer met schimmel en een bad (waarin geducht moet worden) die eigenlijk thuishoort op een vuilstort. Huisje ook niet schoon opgeleverd. Helaas niet getroffen met de accommodatie. Daarnaast was de accommodatie erg krap voor zestien personen. Een van ons gezelschap zat op de glamping, zonder verwarming met 2 zeer kleine kinderen. Rond twee uur 's nachts uiteindelijk overgeplaatst naar een huisje. Ipv compensatie diende er bijbetaald worden. Management van dit park wil tot op heden geen enkele compensatie geven. Niet voor het huisje of voor de glamping. Dit is eigenlijk ongelofelijk voor zo een groot recreatiepark.

  • Astrid Oudendorp
    Astrid Oudendorp
    een maand geleden

    We hadden een familie dag met activiteiten en eten. Bij aankomst stond het gebak op tafel en er was geen mogelijkheid om zelf een soort gebak te kiezen. We begonnen na een prima uitleg aan oud-Hollandse spelletjes, je hoeft geen prijs aan het eind te verwachten maar dat is prima. Toen begonnen we aan de steengrill, we hadden juist hiervoor gekozen omdat dit ook binnen kan en dat is wel zo handig in oktober met een 4 maanden oude baby in ons gezelschap. Tot onze verbazing werden we buiten in de tocht aan een tafel geplaatst zonder dat dit gecommuniceerd was vooraf. Er was absoluut geen mogelijkheid om binnen te eten (terwijl daar wel een grote tafel vrij was). Na een half uur wachten kregen we eindelijk ons eerste drankje, een half uur later kwam eindelijk een warme kom soep. Ondertussen kwam er nog een groep die buiten geplaatst werd, zij vroegen of ze binnen konden zitten en dat was (tot onze verbazing) geen probleem. Na bijna anderhalf uur buiten kou kleumen waren we het zat en vroegen we geïrriteerd opnieuw om een tafel binnen. Deze keer kon dat wel, bij de tafel die eerder ook al leeg was. Het eten was prima maar de bediening is traag, leveren bestellingen niet of half. De communicatie is ook ronduit slecht. Kortom, wij komen hier zeker geen tweede keer.

  • Vicky Nelis
    Vicky Nelis
    4 weken geleden

    Hele slechte service! En ook geen contact meer te krijgen met de klantenservice! Wat een vuile nasmaak na een paar leuke nachten weg… We hadden met een groep van 11 personen 2 bungalows geboekt met grillhuisje. Voor de eerste avond hadden daarom voor 11 personen een grillpakket besteld (2 weken van te voren!) á €20pp, wat via het recreatiepark geregeld zou worden. Om 16:00 die eerste zaterdag kregen we een smsje dat de grillpakketten niet op voorraad waren… probeer dan nog maar is voor 11 personen avond eten te regelen! Er kon vanuit de Boshoek helaas geen passende oplossing gevonden worden en we werden heel onaardig en slecht geholpen. Ze lieten ons, in ons aangehuurde huisje, zonder eten zitten. Ook hebben we nu 5 dagen later onze €220 nog niet terug gehad!! Al meerdere malen contact gehad via hun whatsapp nummer maar helaas… Wat een verschrikkelijke service! Als ik 0 sterren bij de service kon zetten deed ik dat.

Review schrijven

Geef een reactie

Nu open

Openingstijden