Pathé de Kuip werd in 2002 geopend en is een megabioscoop geëxploiteerd door Pathé Nederland. De bioscoop telt 14 zalen verdeeld over 3 verdiepingen met in totaal 2746 stoelen. Met deze capaciteit is dit de grootste bioscoop van de regio Rotterdam en een van de drukste bioscopen van Nederland

Categorieën

Locatie

Google Reviews

4,4
12.269 reviews
  • Levi Hutubessy
    Levi Hutubessy
    2 maanden geleden

    Als vader mag je niet eens met je kids in de vakantie naar een bioscoopfilm waar ze net een 1 jaar jonger zijn. Als ouder mag je dus blijkbaar niet voor je kind meer bepalen welke film ze mogen zien… slechte actie van deze man die ons weigerde

  • VillainVibez ツ
    VillainVibez ツ
    2 weken geleden

    surinaamse beveiliger bedenkt zomaar dat ik naar een 16+ film ga terwijl dat helemaal niet zo is, hij ging heel hard schreeuwen en werd helemaal boos op me omdat hij mij een foto zag maken van een 16+ film en ik was helemaal niet van plan om iets te gaan doen wat niet mag. Zeer onvriendelijk en ik schrok wel een beetje. Je kan niet ZOMAAR beweren dat alle jongeren hetzelfde zijn en allemaal zulke illegale dingen doen zoals in een film sneaken, nogmaals dat was ik helemaal niet van plan, en ik had ook nog een abonnement, en raad eens, die heeft HIJ afgepakt voor geen reden. Wat moet ik gaan doen dan?

  • Judith Wietsma
    Judith Wietsma
    in de afgelopen week

    Vind het persoonlijk jammer dat zoveel digitaal is. Weinig persoonlijke contacten met het personeel. Ook met het afrekenen is het allemaal zelfscan. Ik snap dat er camera toezicht is maar vind het zo onpersoonlijk. Vond een bioscoop altijd gezellig gemaakt worden door personeel die je enthousiast maakte voor de film. Ook nu we met onze peuter zijn geweest miste het persoonlijke voor de kinderen. Ondanks dat heeft onze peuter genoten van haar eerste film van Dikkie dik.

  • Marcel Verwolf
    Marcel Verwolf
    een maand geleden

    Wat een drama zeg! 'Gezellig' naar de film. We werden opgevangen bij de ingang en moesten ID's laten zien ivm een 16+ Film...Toegang geweigerd omdat we geen ID konden overleggen. Mijn zoon was inderdaad nog geen 16. Maar wat een betutteling zeg. Ik wil graag zelf bepalen of mijn zoon een film mag zien of niet!!! Dan maar naar een film die al begonnen was. En ook nog een slechte Film. Overigens kregen we nog een waarschuwing van de beveiliger dat ie zou gaan checken of we toch niet bij die bewuste film gingen zitten. Zonde van mijn geld! Ik kijk die film wel lekker thuis op de bank.

  • C Chou
    C Chou
    3 maanden geleden

    We hebben kaartjes gekregen en wilden hier een gezellige vader-zoon momentje van maken bij Pathé afgelopen zondag. Dus 3D brillen ingepakt en weg waren we. Eenmaal aangekomen bij Pathé de Kuip was de teleurstelling groot. We werden tegengehouden nadat wij door de poortjes liepen, want de film was geschikt voor 16 jaar en ouder. Mijn zoon was (net) niet 16 jaar oud en werden weggestuurd. De kaartjes konden omgeruild worden, maar het was niet mogelijk om geld terug te vragen. We konden enkel onze kaartjes omboeken en met maximaal 5 dagen verschuiven. Dit vond ik lastig in verband met werk. Doordeweeks moest ik immers vroeg beginnen met werken en dan heb je ’s avonds geen zin in om naar de bioscoop te gaan. Plus er was (nagenoeg) geen aanbod van films op dit moment, die wel geschikt waren voor een vijftien jarige teenager. Vandaag zijn we weer naar Pathé de Kuip geweest om de kaartjes alvast met 5 dagen opschuiven naar zondag. Dit wilden we ministens 4 á 5 keer doen, want dan is onze zoon eindelijk 16 jaar oud en kunnen dan wel legaal naar binnen. Maar helaas dachten ze bij Pathé daar anders over. De kaartjes konden alleen op de dag van de voorstelling met 5 dagen opschuiven en niet eerder. Wederom niet mogelijk om geld retour te krijgen of een voucher om later terug te komen, maar we kregen een tegoedbon voor twee consumpties en twee snacks (popcorn, chips etcetera) als compensatie. Twee kaartjes kosten EUR 37!?!?!?!? Waarom zit zo’n groot bedrijf zoals Pathé te beknibbelen op EUR 37? Waarom is hun service in dit soort gevallen niet klantgericht? Waarom staat de klant niet voorop? Waarom schuilen julllie zo achter stomme regels? Trouwens de regels op de website staan haaks met de huisregels op locatie!!!!! Allemaal heel erg tegenstrijdig. Schaam je Pathé!!!!!!

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden

1 persoon heeft deze spot opgeslagen