Mooie bioscoop, goeie popcorn, hele fijne relax Seats. Toiletten zijn alleen aan renovatie toe en een lucht verfrisser zou geen kwaad kunnen. Het stinkt er behoorlijk naar urine vieze strepen op de muur bij de urinoirs komt in hygiënisch over.
Ik ga er altijd heen vanwege de stoelen, maar de medewerkers de laatste tijd. Schandalig. Niks wordt goed bijgevuld, chagrijnige koppen, collega’s blijven doorkletsen al sta je voor de balie te wachten tot je word geholpen. En de wc’s zijn vaak vies en de ruimte stinkt, wat ik overigens nog wel kan begrijpen aangezien het altijd druk is.
In het kort;
Je werknemers maken, of breken je bedrijf.
Speciaal hierheen gereden (meer dan één uur enkele reis) voor de horror night omdat er volgens de site dan niet alleen de film eng is maar de bioscoop in andere sferen zou moeten zijn. Helaas helemaal niets aan gedaan, klantenservice zegt bioscopen kunnen zelf beslissen wat ze doen tijdens horrornight, als ze niks doen zet er dan geen horrornight achter want als je op de site zoekt moet het dan dus extra eng in de bios zijn.
Een hele slechte ervaring gehad met Pathe en €40,- verloren door hun eigen fout
Vorige week heb ik samen met een vriend tickets gekocht om de venom film te zien, maar door een kermis vlakbij de pathe was het te druk om ergens een parkeerplek te vinden waardoor we 15 minuten te laat waren.
Vervolgens zijn we alsnog naar binnen gegaan om te kijken of we misschien ons geld terug konden krijgen of in ieder geval een andere keer terug mochten komen.
Vervolgens scant de vrouw achter de kassa onze tickets en zegt ze dat we gewoon ons geld terug krijgen op de manier hoe we betaald hebben. We hebben meerdere maals gevraagd of ze dat zeker weet waarop ze antwoordde dat we het geld echt terug krijgen.
Nu na een week neem ik contact op met Pathe om te vragen waar ons geld blijft en krijgen we gewoon te horen dat we niks meer terug krijgen omdat de tickets zogenaamd al gescanned zijn en we de film al gekeken hadden wat niet zo is.
Ik laat weten dat het niet onze schuld is en dat als we dit wisten we gewoon de film hadden gekeken. Vervolgens claimen ze dat we hem al gekeken en gescanned hebben en dat ze hebben gekeken of het verhaal klopt en dat het niet zo is.
Ik weet 100% zeker dat als je de camers beelden terug kijkt met of zonder audio dat je kan zien dat we meteen naar de kassa gaan en weer weg gaan. We hebben niet eens 1 stap in de bioscoop gezet en dat kan je heel duidelijk terug zien op camera (als die er staat).
Vervolgens wordt ook nog gezegd dat wij geen compensatie krijgen en dat we gewoon pech hebben.
Echt schandalige klantenservice dit! Echt niet verwacht en heel jammer dat ze niet hun verantwoordelijkheid nemen en ook geen eens moeite doen om camerabeelden op te vragen want dit is echt waar.
Foto's van het gesprek in bijlage
Douwe Siersma
3 maanden geledenMooie bioscoop, goeie popcorn, hele fijne relax Seats. Toiletten zijn alleen aan renovatie toe en een lucht verfrisser zou geen kwaad kunnen. Het stinkt er behoorlijk naar urine vieze strepen op de muur bij de urinoirs komt in hygiënisch over.
Zeyno
een week geledenIk ga er altijd heen vanwege de stoelen, maar de medewerkers de laatste tijd. Schandalig. Niks wordt goed bijgevuld, chagrijnige koppen, collega’s blijven doorkletsen al sta je voor de balie te wachten tot je word geholpen. En de wc’s zijn vaak vies en de ruimte stinkt, wat ik overigens nog wel kan begrijpen aangezien het altijd druk is. In het kort; Je werknemers maken, of breken je bedrijf.
Xander Hage
een week geledenSpeciaal hierheen gereden (meer dan één uur enkele reis) voor de horror night omdat er volgens de site dan niet alleen de film eng is maar de bioscoop in andere sferen zou moeten zijn. Helaas helemaal niets aan gedaan, klantenservice zegt bioscopen kunnen zelf beslissen wat ze doen tijdens horrornight, als ze niks doen zet er dan geen horrornight achter want als je op de site zoekt moet het dan dus extra eng in de bios zijn.
Djy SS
in de afgelopen weekEen hele slechte ervaring gehad met Pathe en €40,- verloren door hun eigen fout Vorige week heb ik samen met een vriend tickets gekocht om de venom film te zien, maar door een kermis vlakbij de pathe was het te druk om ergens een parkeerplek te vinden waardoor we 15 minuten te laat waren. Vervolgens zijn we alsnog naar binnen gegaan om te kijken of we misschien ons geld terug konden krijgen of in ieder geval een andere keer terug mochten komen. Vervolgens scant de vrouw achter de kassa onze tickets en zegt ze dat we gewoon ons geld terug krijgen op de manier hoe we betaald hebben. We hebben meerdere maals gevraagd of ze dat zeker weet waarop ze antwoordde dat we het geld echt terug krijgen. Nu na een week neem ik contact op met Pathe om te vragen waar ons geld blijft en krijgen we gewoon te horen dat we niks meer terug krijgen omdat de tickets zogenaamd al gescanned zijn en we de film al gekeken hadden wat niet zo is. Ik laat weten dat het niet onze schuld is en dat als we dit wisten we gewoon de film hadden gekeken. Vervolgens claimen ze dat we hem al gekeken en gescanned hebben en dat ze hebben gekeken of het verhaal klopt en dat het niet zo is. Ik weet 100% zeker dat als je de camers beelden terug kijkt met of zonder audio dat je kan zien dat we meteen naar de kassa gaan en weer weg gaan. We hebben niet eens 1 stap in de bioscoop gezet en dat kan je heel duidelijk terug zien op camera (als die er staat). Vervolgens wordt ook nog gezegd dat wij geen compensatie krijgen en dat we gewoon pech hebben. Echt schandalige klantenservice dit! Echt niet verwacht en heel jammer dat ze niet hun verantwoordelijkheid nemen en ook geen eens moeite doen om camerabeelden op te vragen want dit is echt waar. Foto's van het gesprek in bijlage
Kim Hagenus
een week geledenFijne bioscoop. En elke zaal heeft cosy seats. Je hoeft je nooit meer af te vragen waar je nu je benen laat tijdens de film👌🤣