Lucky’s Bowling kan met recht een designbowlingbaan worden genoemd en is daarmee uniek in Nederland. De industriële locatie met hoge plafonds is ingericht met hoogwaardig designmeubilair van topinterieurmerken DutchBone en Zuiver en krijgt door details als oude Leidse stadslampen en vintageafbeeldingen een gezellige en huiselijke sfeer.

Categorieën

Locatie

Google Reviews

3,7
210 reviews
  • Pieter
    Pieter
    2 weken geleden

    Voor 3 banen betaald, 1 baan had constant storing. Kegels vielen zomaar om of kwamen helemaal niet los uit de machine welke ze weer neer moest zetten. Meerdere keren gemeld aan de bar en steeds weer hetzelfde antwoord " wij zijn er mee bezig". Al met al, 5x mogen gooien, diep trieste bedoening. Ook de tweede baan kreeg kuren, de ballen van deze baan kwamen niet meer terug. Daarna nog gegeten bij Sweet Lake Italy, in hetzelde gebouw. Wij konden kiezen uit: carpachio, een burger of zeebaars. Voor de kinderen was de menukaart een stuk uitgebreider. Het voorafje stond al snel op tafel. Op het hoofdgerecht moesten we 2 uur en 15 minuten wachten. Wel werden wij voor de defecte bowlingbanen gecompenseerd. Onze baan hoefde niet betaald worden en kregen wij allen een consumptie, naar keuze van het huis. Ik had gehoopt op een Tesla voor de deur met laadpaal, maar helaas. Ik zeg " nooit meer hier komen"

  • Ferid Ayaz
    Ferid Ayaz
    2 maanden geleden

    Zaterdag 7 september uurtje bowlen met de kids. Alleen maar storing, na 15 min een nieuwe baan gehad met 10 min extra tijd. Alleen extra tijd kregen we niet. Ik verhaal halen aan de balie, waar ze zeiden dat ik dat wel had gehad. Nieuwe groep stond al bij onze baan te wachten. Echt geen extra tijd gehad. Personeel staat gewoon keihard in je gezicht te liegen! Voor een leuke middag ga hier niet heen!!!

  • Dominika Gryz
    Dominika Gryz
    3 maanden geleden

    Nooit meer voor mij en mijn omgeving. Door de jaren heen achteruit zien gaan en nu was de druppel. Reservering gemaakt en betaald. Zoon met vrienden erheen, voor een verjaardag, helaas iets fout gegaan met de reservering en de betaling. En zo werd hij weggestuurd. Screenshot van betaling gestuurd… en toen werd er alsnog gezegd geen plek dus of om 22 uur terug komen en betalen. Geen oplossing gelijk bieden voor een korter potje niks. Betaling is niet binnen. Toch zelf erheen gegaan en gevraagd om de manager. De medewerker had meer klantgerichte cursussen gehad dan de manager zelf. (Als het al de manager was) Eerst in twijfel trekken of de reservering bij de juiste locatie is gedaan, dat dus aangetoond toen te horen gekregen dat het reserveringssysteem waterdicht is, afschrift getoond. Daarna te horen gekregen dat ik de eerste klant ben waar dit bij was gebeurd sinds zij dit systeem gebruiken, dat de reservering niet goed was doorgekomen, kreeg van de jongens te horen dat toen zij op mij aan het wachten waren een gezin ook weg was gestuurd met hetzelfde probleem en dat het kindje verdrietig was, omdat die zij had in het bowlen. Eerst zeggen dat er allemaal oplossingen zijn en als je erop door vroeg werd er geen antwoord gegeven en trok die zijn woorden terug en kwam terug op zijn woorden, stem verheffen, schuilen achter het systeem welke wettelijk is opgebouwd en dus geen fouten maakt, niet uit laten praten, telkens in de rede vallen, nog net niet stampvoetten en dat bij de kassa/bar met allemaal andere klanten. Aangegeven dat deze fout van het bedrijf is en dat ze van hun probleem mijn probleem maken en dat dit niet kan. Toen, nadat besef kwam dat hij zichzelf en het bedrijf voor schut zette, nog op een dwingende toon zeggen dat ik mee moest lopen. Haalde toen een medewerker erbij en zelfs toen was de man niet gekalmeerd. Luisterde niet, de opties werden ineens anders, eerst zou ik maandag ochtend op zelf aangewezen tijdstip gebeld worden over het geld door de medewerker en later werd het ergens die maandag want ja hij kon niet op de rekening kijken, begrijp ik, maar je verziekt een verjaardag van gasten. Was geen zinnig woor met deze onbeschofte man te voeren. Om maar de beginnen dat die aankwam en erg neerbuigend zegt hallo dame….waar zijn de normen en waarden van mevrouw meneer gebleven ipv neerbuigende dame enz. Zeker ouder dan de beste man. Dat kon die ook niet hebben daarover aangesproken te worden. Ben benieuwd waar dit op uit gaat lopen en of ik nog gebeld ga worden. Wel betaald geen product geleverd gekregen…. 🤔 Kortom een gesprek met een kleuter is nog productiever dan dit gesprek.

  • St Vater
    St Vater
    7 maanden geleden

    Waardeloos!!! Constant storing en mensen willen er niets van weten… betaald heb je al… ook tweede keer het zelfde gedoe en mensen bij de balie waren minder dan hulpzaam - niet gaan!

  • Kitty V
    Kitty V
    2 maanden geleden

    Zaterdag van 18 tot 19 uur twee banen met 8 personen. Slechte banen, we hadden 4 x storing op onze twee banen, ook heeeel traag. Geen sfeer, ook heel rustig, Bijma geen publiek.

Review schrijven

Geef een reactie

Gesloten

Openingstijden