Ik had telefonisch contact met de copa na het vergeten van een jas. Aloewel ik dit super vriendelijk vroeg om rond 22u langs te komen aangezien onze mail al twee weken genegeerd word en we niet in de buurt wonen. Ik ben gewoon frensh uitgekakt aan de telefoon, nog net geen schelden. Abrupt afgelegd. Geen antwoord op mijn vraag. Jas spoorloos verdwenen. Klanten service -100, klanten vriendelijkheid -10000. Vriendelijke mensen kan je hier niet verwachren
Security zeer onbeleefd we kwamen binnen we moesten onze pull afgeven weten niet waarom Mischien omdat we met 10 waren voor een verjaardag met allemaal jongens en 1 meisje ze bleven aandringen voor de truien we mochten niet eens de truien in de auto zetten wie weet wouden de security onze truien omdat ze niet genoeg verdienen voor hun spijtig ze wouden dat we nog 5 euro geven voor 5 truien en dat in de winter ze zouden een extra hebben voor hun qwa geld in de plaats van onnozel te doen voor truien en rest was wel met trui na binnen gezellige club
Af te raden - Betalende vestiaire en na afloop van de avond weigerde ze mijn jas terug te geven terwijl ik hem zag hangen en over mijn vestiairekaartje beschikte. Ronduit schandalig
Op 19/10/'24 daar geweest. Ik wist niet dat er zo'n slechte muziek bestond in de wereld. Radio 2 op maandagmorgen speelt betere muziek. Zelfs gratis mag die DJ niet draaien. Copacabana the next generation??? Een bende rand gevallen dat niets kent van uitgaan. Ik heb deze tent toch anders gekend. Alles is echt naar de kl×ten.
Jah, waar moet ik beginnen? Geen vorm van elektronisch betalen zonder een minimum van 25€? De prijzen die je dan cash betaalt variëren dan ook nog steeds voor dezelfde consumpties? Een toilet dame die ineens iedereen de weg verspert om dan als een klein kind 50 cent te vragen, hou U dan bezig met Uw werk en zet een schaal of zo. Portiers en parkingwachter zijn vriendelijk.
Mouna Broodhaers
een week geledenIk had telefonisch contact met de copa na het vergeten van een jas. Aloewel ik dit super vriendelijk vroeg om rond 22u langs te komen aangezien onze mail al twee weken genegeerd word en we niet in de buurt wonen. Ik ben gewoon frensh uitgekakt aan de telefoon, nog net geen schelden. Abrupt afgelegd. Geen antwoord op mijn vraag. Jas spoorloos verdwenen. Klanten service -100, klanten vriendelijkheid -10000. Vriendelijke mensen kan je hier niet verwachren
Jamie Opdebeeck
een maand geledenSecurity zeer onbeleefd we kwamen binnen we moesten onze pull afgeven weten niet waarom Mischien omdat we met 10 waren voor een verjaardag met allemaal jongens en 1 meisje ze bleven aandringen voor de truien we mochten niet eens de truien in de auto zetten wie weet wouden de security onze truien omdat ze niet genoeg verdienen voor hun spijtig ze wouden dat we nog 5 euro geven voor 5 truien en dat in de winter ze zouden een extra hebben voor hun qwa geld in de plaats van onnozel te doen voor truien en rest was wel met trui na binnen gezellige club
Adrien Brusselmans
2 maanden geledenAf te raden - Betalende vestiaire en na afloop van de avond weigerde ze mijn jas terug te geven terwijl ik hem zag hangen en over mijn vestiairekaartje beschikte. Ronduit schandalig
Kenny Olyslaegers
3 maanden geledenOp 19/10/'24 daar geweest. Ik wist niet dat er zo'n slechte muziek bestond in de wereld. Radio 2 op maandagmorgen speelt betere muziek. Zelfs gratis mag die DJ niet draaien. Copacabana the next generation??? Een bende rand gevallen dat niets kent van uitgaan. Ik heb deze tent toch anders gekend. Alles is echt naar de kl×ten.
Pelgrims Tom
een jaar geledenJah, waar moet ik beginnen? Geen vorm van elektronisch betalen zonder een minimum van 25€? De prijzen die je dan cash betaalt variëren dan ook nog steeds voor dezelfde consumpties? Een toilet dame die ineens iedereen de weg verspert om dan als een klein kind 50 cent te vragen, hou U dan bezig met Uw werk en zet een schaal of zo. Portiers en parkingwachter zijn vriendelijk.