Sauna is afgelopen jaar flink opgeknapt en verbeterd. Ze hebben nieuwe douches geïnstalleerd en oude muurtegels vervangen voor nieuwe. Het restaurant is ruim op gezet, maar dit maakt het juist door het missen van aankleding, kleuren en ruimte wat ongezellig. Ze hebben veel opgietingen per dag en die zijn vrij toegankelijk. De opgietingen zijn goed.
De prijzen van het restaurant zijn wel aan de hoge kant vooral als je kijkt naar de prijzen voor bijv thee en koffie. De porties van de gerechten zijn goed. Door de opgeknapte ruimtes en buitenzijde ziet het er een stuk beter uit dan voorheen. De sauna’s zijn groot en er is op hele drukke dagen ruimte genoeg in de sauna’s.
Op zich een mooie plek/sauna.
Tips hoe het nog beter kan:
*Bij aankomst wordt er stug doorgewerkt op de computer en of is er vooral aandacht voor gasten aan de balie. Je staat er maar wat te wachten totdat je aan de beurt bent voor inchecken. Dat kan veel gastvrijer.
*Erg lang wachten totdat je 'gezien' wordt voor het opnemen van een drankje etc.
*Jammer hoe we hebben meegemaakt en zien dat je weg wordt gestuurd om 22u. Er wordt geroepen, denkbeeldig op een horloge getikt. Wij voelen ons opgejaagd. Waarom niet omroepen en mensen hun eigen planning bieden om tijdig (uiterlijk 22:30) te vertrekken. Logisch dat Sauna medewerkers graag naar huis willen, de organisatie hiervan is niet plezierig.
Al met al is Peize voor ons prettig dichtbij. Maar er zijn wel wat aandachtigspunten voor een meer relaxed gevoel.
Met broer en schoonzus op naar spawell en ze lekker gemaakt voor de snoezelervaring welke ik eerder had beleefd. Deze keer viel het echter behoorlijk tegen. De massage die ik eerder als ontspannend en intens had ervaren leek nu nergens op. Jammer vooral voor mijn gasten.
Verder kom ik graag bij spawell het knapt mooi op en telkens zie ik weer iets nieuws.
1 dingetje, er staan overal mooie kunstplanten maar het potje waar ze in zitten is totaal niet in verhouding en ook niet mooi. Doet af aan de plant. Misschien een tip voor de volgende aanpassing binnen spawell.
Voor de overname (6 à 7 jaar geleden?) kwamen we hier regelmatig, na de overname zijn we afgeknapt en niet weer geweest.
Tot we een voucher kregen voor SpaWell, nu moesten we het wel weer een kans geven.
De rust lijkt wedergekeerd, de sauna's waren netjes en ook de gasten leken zich weer te gedragen; voorheen werd er bijvoorbeeld luidkeels gekletst in stilte sauna's, en het werd niet gewaardeerd wanneer je gasten hierop aansprak.
De horeca is ook iets gestructureerder geworden, het personeel is iets vriendelijker maar helaas qua kwaliteit van het eten is het nog steeds niet iets om voor terug te komen. Voor de lunch hadden we salade "pulled mushroom", we kregen een Hollandse salade met gesneden champignons in een sausje gebakken.
Ook de thee met gebak was van matige kwaliteit; personeel wist niet eens wat ze ons voorschotelden en mijn brownie was meer een boterkoek van gisteren, en het was nog duur ook... €7 voor een hazelnootgebakje (wat dus eigenlijk avocaatgebak is.)
Al met al zullen we nog wel eens weer terugkomen, maar daarvoor zou ik toch echt weer een voucher moeten krijgen voor gratis entree..
Fijne sauna’s, vooral de filmsauna. Was wat verouderd, maar wordt nu geleidelijk aan verbouwd en alles begint er weer fris en modern uit te zien. Overigens is er totaal geen overlast door de verbouwing. Alleen de toiletten moeten nog flink aangepakt worden. Leuke aanbiedingen, fijne opgietingen..
Jammer dat ze mensen laten liggen tijdens de opgieting waardoor er voor geen plek is voor andere mensen. Alle opgieters zijn wel goed, alleen Jan is enorm
Nonchalant en maakt er een grap van, wat echt wel jammer en storend is. Over het algemeen lekker en goed eten.
Petra Kasper
een week geledenSauna is afgelopen jaar flink opgeknapt en verbeterd. Ze hebben nieuwe douches geïnstalleerd en oude muurtegels vervangen voor nieuwe. Het restaurant is ruim op gezet, maar dit maakt het juist door het missen van aankleding, kleuren en ruimte wat ongezellig. Ze hebben veel opgietingen per dag en die zijn vrij toegankelijk. De opgietingen zijn goed. De prijzen van het restaurant zijn wel aan de hoge kant vooral als je kijkt naar de prijzen voor bijv thee en koffie. De porties van de gerechten zijn goed. Door de opgeknapte ruimtes en buitenzijde ziet het er een stuk beter uit dan voorheen. De sauna’s zijn groot en er is op hele drukke dagen ruimte genoeg in de sauna’s.
Ria den Bak
een week geledenOp zich een mooie plek/sauna. Tips hoe het nog beter kan: *Bij aankomst wordt er stug doorgewerkt op de computer en of is er vooral aandacht voor gasten aan de balie. Je staat er maar wat te wachten totdat je aan de beurt bent voor inchecken. Dat kan veel gastvrijer. *Erg lang wachten totdat je 'gezien' wordt voor het opnemen van een drankje etc. *Jammer hoe we hebben meegemaakt en zien dat je weg wordt gestuurd om 22u. Er wordt geroepen, denkbeeldig op een horloge getikt. Wij voelen ons opgejaagd. Waarom niet omroepen en mensen hun eigen planning bieden om tijdig (uiterlijk 22:30) te vertrekken. Logisch dat Sauna medewerkers graag naar huis willen, de organisatie hiervan is niet plezierig. Al met al is Peize voor ons prettig dichtbij. Maar er zijn wel wat aandachtigspunten voor een meer relaxed gevoel.
Marian Meirmans
2 weken geledenMet broer en schoonzus op naar spawell en ze lekker gemaakt voor de snoezelervaring welke ik eerder had beleefd. Deze keer viel het echter behoorlijk tegen. De massage die ik eerder als ontspannend en intens had ervaren leek nu nergens op. Jammer vooral voor mijn gasten. Verder kom ik graag bij spawell het knapt mooi op en telkens zie ik weer iets nieuws. 1 dingetje, er staan overal mooie kunstplanten maar het potje waar ze in zitten is totaal niet in verhouding en ook niet mooi. Doet af aan de plant. Misschien een tip voor de volgende aanpassing binnen spawell.
Anna
3 weken geledenVoor de overname (6 à 7 jaar geleden?) kwamen we hier regelmatig, na de overname zijn we afgeknapt en niet weer geweest. Tot we een voucher kregen voor SpaWell, nu moesten we het wel weer een kans geven. De rust lijkt wedergekeerd, de sauna's waren netjes en ook de gasten leken zich weer te gedragen; voorheen werd er bijvoorbeeld luidkeels gekletst in stilte sauna's, en het werd niet gewaardeerd wanneer je gasten hierop aansprak. De horeca is ook iets gestructureerder geworden, het personeel is iets vriendelijker maar helaas qua kwaliteit van het eten is het nog steeds niet iets om voor terug te komen. Voor de lunch hadden we salade "pulled mushroom", we kregen een Hollandse salade met gesneden champignons in een sausje gebakken. Ook de thee met gebak was van matige kwaliteit; personeel wist niet eens wat ze ons voorschotelden en mijn brownie was meer een boterkoek van gisteren, en het was nog duur ook... €7 voor een hazelnootgebakje (wat dus eigenlijk avocaatgebak is.) Al met al zullen we nog wel eens weer terugkomen, maar daarvoor zou ik toch echt weer een voucher moeten krijgen voor gratis entree..
Jacquelien Huisman
een maand geledenFijne sauna’s, vooral de filmsauna. Was wat verouderd, maar wordt nu geleidelijk aan verbouwd en alles begint er weer fris en modern uit te zien. Overigens is er totaal geen overlast door de verbouwing. Alleen de toiletten moeten nog flink aangepakt worden. Leuke aanbiedingen, fijne opgietingen.. Jammer dat ze mensen laten liggen tijdens de opgieting waardoor er voor geen plek is voor andere mensen. Alle opgieters zijn wel goed, alleen Jan is enorm Nonchalant en maakt er een grap van, wat echt wel jammer en storend is. Over het algemeen lekker en goed eten.